Menu

 

(The Man from) Gotcha! is de
creatieve schuilnaam van
grafisch ontwerper Kristof Kimpe.

Een intrigerende, exotisch klinkende naam, geïnspireerd op jeugdsentiment voor sixties-spionnagefilms met ‘big-band-soundtracks’. Toegegeven, de creatieve exploten van een grafisch vormgever vergelijken met deze van ‘de-avontuurlijke-breedbeeld-spion’ vraagt zin voor verbeelding. En het getuigt ook niet meteen van een-volledig-tot-volwassendom-gekomen-persoonlijkheid… ;-) Maar een kinderlijke knipoog kan in een creatieve branche natuurlijk nooit kwaad! Opererend op eigen houtje, of freelance in combinatie met collega-scherpschutters, gooit hij zich steeds voluit in de strijd voor doordachte visuele communicatie.

 

 

Uw eigen identiteit én deze van uw doelgroep, bepalen de toon van uw visuele communicatie.

 

Met knallende kleuren of strak in het pak? Met flamboyante slogan in sexy lettertype? Of toch liever bloedserieus en to-the-point? En u bent dus die zonderlinge uitzondering met een ‘larger-than-life’-budget? Of was het toch omgekeerd ? Geen paniek, er wordt bezorgd omgesprongen met uw centen. Beloofd.

Wat uw mogelijkheden of motieven ook zijn, het uiteindelijke doel is steeds een happy end voor elke hoofdrolspeler: een ‘getriggerde‘ doelgroep, een apetrotse opdrachtgever en, als het even kan, een nieuwe, succesvol afgeronde ‘mission impossible‘ voor de creatieve geest(en) die de volledige communicatie-cocktail op smaak hebben gebracht!

Partners in crime

evenementen, bedrijven, verenigingen, overheid
logo & branding, brochures, catalogi, affiches, flyers, website, verpakkingen, signalisatie, interieur…

communicatie-, reclame- en grafische bureaus, uitgeverijen, verpakkingsbedrijven, fotostudios, signalisatiefirma’s…
als freelancer voor tijdelijke versterking van grafische diensten en/of opdrachten

particulier
geboorte, huwelijk, feest, interieurtoepassingen…

Wist je dat…  //

‘Gotcha!’ is  een engelse uitdrukking voor ‘hebbes‘? Het is een samentrekking van ‘I’ve got you‘ of ‘I’ve caught you‘. Het heeft meerdere connotaties, maar dikwijls wordt het gebruikt na het raken van een doelwit. 

Share

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!